Lördag!

Hej hå allihopa. Igår var det fest. Det började hos mig med lite tjejsnack hos mig och sedan bar det av till tuna. Det var riktigt trevligt tycker då jag... men självklart spårade det i slutet av natten, det var mindre kul.. Man börjar bli van, nästan aldrig att en hel kväll kan hållas bra. Idag har jag varit hur bakis som helst, fyfan alltså...Det har verkligen påminnt mig om varför jag nästan aldrig dricker längre... Och det lär då verkligen dröja tills det sker näst gång. Håller mig då hellre till alkoholfri dricka:) nä ni nu ska jag ta och fortsätta ligga i soffan och må dåligt.. längtar verkligen tills imorgon då man mår bättre.
Puss och kram allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0