Det var allt på tiden!


 Nu har man allt äntligen tagit och skaffat sig en blogg:) inte för att man har så mkt intressant att berätta så ofta, men nog finns det allt nån som måste vilja veta hur mina dagar ser ut! Idag har man väl inte gjort allt för mycket, dagen började med en massa bussturer.. som tillslut tog mig till skolan. Kort och skön dag idag som tur var:) sen mot kvällsidan så fick man besök av både Lotta och Terese. trevligt trevligt:P Efter Lotta for hem så vart det en sväng ut och bland annat handla, annars har jag bara legat framför tvn och sett serier:) näää ni nu ska jag ta och hämta älsklingen från vardagsrummet och säga att jag vill soooova! natti natti.

Kommentarer
Postat av: Sara

men vad roligt! :)

2008-12-05 @ 07:49:12
URL: http://sarrrra.blogg.se/
Postat av: mallan

nämen! HÄRLIGT MYSAN! härligt! ;)

2008-12-05 @ 07:50:44
URL: http://malinniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0