11/12-08

Hejsan hoppsan!
 igår vart det inge bloggning här inte, men man måste ju få slarva lite la grann:P

Igår.
Då gjorde jag väl inte så där jätte mkt, planen var ju egentligen att åka påse i backen med terese och dom.. Men dom var så stressade så det blev inge för min del. Inte för att det var hela världen.. Var så ruskigt kallt igår, huvva! Det är verkligen då man önskar att man inte hade hund eller iaf att han kunde gå på låda:) haha.. För mig vart det väl mest att ligga framför tv:n och se lite serier:) och såklart dom vanliga dagssysslorna som att ta hand om djuren och städa och greja:)

Idag.
Har dagen startat med en låååång skoldag.. gud så jobbigt det har varit. höll på somna i slutet hela tiden;p haha Självklart när man kom hem så var man ju tvungen att ta en eftermiddags tupplur:P den blev ju lite för lång, så är det när man inte är så bra på det dära;) Vaknade iaf av att min älskling kom hem.. självklart vart jag väldigt glad:) Så då var det bara upp och laga mat! Det blev pasta och fläskfilé med beasås:) mums vad gott det var! Efter maten vart det att umgås med Terese och Mj.. trevligt som vanligt! Annars nu ikväll så har jag legat och sett americas next top model:) Har börjat nöta gamla säsonger, det är så himla många så man kan inte komma ihåg allt och garanterat har man missa en del säsonger också:P Nu blir det att se klart avsnittet och sen måste man nog börja röra sig mot sängen. som tur är kan man få vara uppe så här sent, med tanke på att man har sovmorgon imorgon:) eller jag rättare sagt idag:P
Tjingeling allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0